ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΙΤΑ Atkins ?

Η δίαιτα Atkins (Άτκινς) είναι μία από τις πιο γνωστές, ιδίως στο εξωτερικό, δίαιτες που έχουν ακολουθήσει εκατομμύρια άτομα σε όλο το κόσμο για να χάσουν κιλά. Η δίαιτα αποτελεί “εφεύρεση” του γιατρού-καρδιολόγου Robert C. Atkins που τη πρωτοδημιούργησε το 1972 και συνέχισε να την εξελίσσει μέχρι και το θάνατο του, μερικά χρόνια πριν (2003). Η επίσημη ονομασία της δίαιτας είναι  “η Διατροφική Προσέγγιση Atkins”.

Σε γενικές γραμμές, θα λέγαμε ότι η δίαιτα atkins είναι μία δίαιτα βασισμένη κυρίως στη πρωτεΐνη και τα καλά λίπη με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες. Σε αντίθεση με άλλες δίαιτες, η Atkins δεν μας αναγκάζει να μετράμε θερμίδες ούτε να ελέγχουμε το μέγεθος της κάθε μερίδας φαγητού. Όμως απαιτεί να μετράμε πόσους υδατάνθρακες καταναλώνουμε.

Τι στόχο έχει ?
Ο βασικός στόχος της δίαιτα δεν είναι μόνο να χάσουμε κιλά, αλλά να αλλάξουμε γενικότερα το τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε τη διατροφή μας και αφού χάσουμε τα επιθυμητά κιλά να διατηρήσουμε το χαμένο βάρος για πάντα. Μετά τη πρώτη φάση η δίαιτα οδηγεί σε περισσότερη ενέργεια, καλύτερα επίπεδα χοληστερίνης, υψηλότερο μεταβολισμό αλλά και περισσότερη ενέργεια. Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα της δίαιτας είναι ότι δεν αφήνει αίσθημα πείνας. Παλιότερα αυτό πολλοί το αμφισβητούσαν, μέχρι που βγήκαν πολλές έρευνες που δείξανε ότι αυτό είναι κάτι που ισχύει σε όλες τις διατροφές που είναι πλούσιες σε πρωτείνες (ιδίως ζωικής προελεύσεως).

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s